Περιγραφή θέσης: 

  • Παρακολούθηση και διεκπεραίωση όλων των διεργασιών εμπορικής διαχείρισης της εταιρίας (παραγγελίες, τιμολόγηση, καρτέλες πελατών / προμηθευτών, παρακολούθηση αποθήκης, παραλαβές /αποστολές εμπορευμάτων, καταχωρίσεις / έκδοση παραστατικών, πληρωμές)
  • Διαχείριση ταμείου σε Λιανική, Χονδρική
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές

 

Απαραίτητα προσόντα / γνώσεις / ικανότητες:

  • Άριστες γνώσεις Εμπορικής Διαχείρισης με προϋπηρεσία στην χρήση αντίστοιχων πακέτων λογισμικού
  • Εμπειρία σε οργάνωση γραφείου και γραμματειακή υποστήριξη
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία

Παροχές:

  • Πλήρης απασχόληση
  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης
  • Αποδοχές με bonus

Για να εκδηλώσετε ενδιαφέρον για τη θέση εργασίας

Το προϊόν προστέθηκε στην wishlist